Numer telefonu

+48 530 892 067

Napisz do nas

kontakt@silentmarketing.pl

2024-01-02 0 Comments

Marketing szeptany jako forma promocji

Marketing szeptany jako forma promocji

W czasach, gdy zaufanie do reklamy jako takiej spada, szuka się sposobów na promowanie firmy w inny sposób. Konsumenci coraz rzadziej dają się nabrać na klasyczne reklamy, treści, które mają toporny charakter szybko przepadają. Dlatego dużo większym zainteresowaniem cieszą się subtelne działania i ta forma promocji, która delikatnie przekazuje wiedzę o marce, produkcie czy usłudze, budując jednocześnie w naturalny sposób jej rozpoznawalność i pozytywną ocenę. Wśród tych form promocji, które spełniają te warunki znajduje się między innymi marketing szeptany.

Marketing szeptany – skuteczna i efektywna forma reklamy

Marketing szeptany to w ogólnym pojęciu wszelkie działania realizowane w celu budowania pozytywnego wizerunku marki i produktu przez budowanie szumu wokół nich. Metoda przynosi pozytywne efekty, jeśli prowadzona jest w rozsądny sposób, a promowanie marki realizowane jest bardzo często przez aluzję, delikatne sugestie, bez nachalnego promowania. Marketing szeptany jako forma promocji zakłada zbudowanie szumu i wizerunku przez zastosowanie działań, które nie do końca są jawne, często mają zachęcić konsumentów do promowania konkretnego produktu.

Różne formy marketingu szeptanego

Znany nam współcześnie marketing szeptany może przyjmować wiele różnych form, natomiast kluczowe jest to jak zarządza się reklamą. Niektóre firmy stawiają, bądź to na promocję samodzielnie inspirowaną sztucznym ruchem wokół produktów, bądź też stosują działania, które mają zadziałać podprogowo i zachęcić obecnych konsumentów, by to oni pisali o produkcie, pokazywali się z nim np. w mediach społecznościowych. W tej formie będzie to idealna opcja, ponieważ firma postawi na marketing, w którym wykorzysta swój potencjał reklamowy rękami własnych konsumentów. Możliwości są ogromne i za marketingiem szeptanym stoi wiele zalet, dlatego warto się mu przyjrzeć i korzystać z możliwości jakie niesie za sobą. Wykorzystywany do promocji firmy może sprawić, że marka będzie się rozwijać i budować zainteresowanie klientów stosując metodę budowania pozytywnego wizerunku.
Share:

Post Comments